Jak Polska długa i szeroka trwa akcja: „Daj burakowi szansę! Wygląda inaczej, smakuje tak samo, nie marnuj żywności wspieraj polskich rolników!”. Polscy konsumenci nie chcą kupować wykrzywionych warzyw, a przecież posiadają one te samo wartości, co „normalne” warzywa. Jedyna różnica jest taka, że podczas wzrostu natrafiły na jakąś przeszkodę lub „szukały” wody i dlatego nie wyglądają perfekcyjnie. Ale to nie powód, aby wyrzucać je i marnować żywność.
Jak Polska długa i szeroka trwa akcja: „Daj burakowi szansę! Wygląda inaczej, smakuje tak samo, nie marnuj żywności wspieraj polskich rolników!”. Polscy konsumenci nie chcą kupować wykrzywionych warzyw, a przecież posiadają one te samo wartości, co „normalne” warzywa. Jedyna różnica jest taka, że podczas wzrostu natrafiły na jakąś przeszkodę lub „szukały” wody i dlatego nie wyglądają perfekcyjnie. Ale to nie powód, aby wyrzucać je i marnować żywność.